Tisdag och sommar?

Tisdag är det ju, men sommar? Imorse när jag gick ut med hundarna, var det sådär sommarvarmt och behagligt i luften. Under våren kan det vara fint och soligt, men vinden är fortfarande kall. Idag var den varm. Jag svettades där jag gick i mina mjukisar och tjocktröja. Kyckling som jag är, så går jag ogärna omkring i linne sålänge jag inte vet att det faktiskt Är varmt ute. Fryser ju fasen för minsta lilla, jag.

Det finns en arabisk restaurang i stan, som gör den goooooooooooodaste frukosten jag nånsin ätit. Det är så JÄVLA GOTT! Jag blir galen! Och deras te.. mm...

Idag fick vi ett tråkigt besked, lilleAli får inte stanna i Sverige :( Vet inte hur jag ska beskriva denna person. Han kan ett fåtal ord svenska, och det är inte de finaste orden han lärt sig. Han är alltid glad, och bara allmänt rolig. Att en sådan människa, en Bra människa, inte får stanna tycker jag är piss. Skicka istället hem de som missköter sig, de kan inte tillföra ett dugg till landet.

Jag pluggar för övrigt för fullt, heja mig!!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0