Uppdatering

Jag har fortfarande ont i mitt ringfinger, frågan är om det inte blev en spricka i det eller nåt sånt. Fingret är dock inte blått eller svullet längre.

Min våg visar ett halv kilo mindre idag igen, det är så jävla bra. Tycker själv att jag fortfarande ser ut som en uppsvälld flodhäst, men till och med min far (!! Den hänsynslöse kritikern själv) sa idag "Aja, det syns nog lite grann ändå, att du gått ner i vikt.". Och detta är från min far, han som sa att jag skulle akta mig så att vågen inte visade "Error" när jag ställde mig på den, mannen som alltid tjatar på mig vad/när/hur mycket jag äter, helst framför folk så han verkligen kan göra bort en. Förutom det så är han faktiskt snäll, inte ett monster som det kanske låter som här :o

Jag pluggar för fullt. Är redan klar med alla uppgifterna till skolan som ska vara inne den 1maj. Eller ja, de ska bara skrivas rent och skickas in, men med mina 55487 ord/minut så tar inte det så lång tid. Kan nu koncentrera mig på omtentan helt, sen blir det några långa dagar i skolan med föreläsningar :( Jävla tråkigt när de är obligatoriska.

Idag var det dragdebut för Lilleman. På med ett sele och snörade fast två vattenfyllda 1,5liters flaskor bak. Han brydde sig verkligen inte om att det var något som fanns bakom honom, och då säger folk att man ska vänja dom vid det först. Här var det bara att tuta och köra. Lite svårt att hålla honom i trav hela tiden då han bara skulle jaga Milton, men det gick bra ändå. Är stolt över honom :) Ska bara hitta egna bra snören, sen får han prova med mopeddäck också. Fast vi får ta det lugnt så det inte blir för mycket. Nu ligger han och sover gott i alla fall :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0