Varmt i hjärtat

I lördags bar det av på en roadtrip till Kalmar. Eller nästan i alla fall, vi hamnade en bit söder om. På vägen stannade vi till vid en sjö, och solen sken och det glittrade så fint i vattnet. Det var ett f.d motell som låg där men som var till salu. I alla fall, när man stod där på bryggan så kunde man inte låta bli att undra vad fan man gör i skitiga Malmö egentligen. Dt finns gott om finare ställen man kan bo på, utan att man hamnar i ödemarken, plus att man måste ju på nåt sätt bli mer harmonisk när man drar ner på antalet idioter omkring en..
Kom in på en sak som vi diskuterade lite, och sen ställde hjärtat en fråga som värmde som tusan och som satte igång fjärilarna igen. Vad det var för fråga behöver vi inte gå in på.

Idag väntar tydligen ännu en finfin vårdag, även om det är aningens kallare i luften idag. Det var det iofs igår också, men då vaknade solen sent. Kan varit därför. Vet ännu inte vad som händer idag. Har fortfarande inte lämnat in min dator, det går inte att planera med en del folk vilket gör mig rysligt irriterad. Måste fortfarande skaffa mig ett gymkort, kan inte snylta på Angels hela tiden, vill ju inte att hon ska råka hamna i knipa eller så :p

Nä, får ta och leta upp något att ha på mig idag!
pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0