Det är äkta kärlek

Till och med lilla Angel sa att det är äkta kärlek. Jag kan inte komma ihåg att jag i tidigare förhållanden, varit lika "ha-galen" som jag är nu. JAG FÅR INTE NOG!! Jag vill bara ha mer mer mer, hela tiden. När hjärtat inte är här, så saknas halva jag, och det känns. Och tiden går så oääääändligt långsamt! Som nu t.ex.. det är 2½-3 timmar innan han kommer hem, och jag som hatar att sova själv, kan inte somna hur trött jag än är. Jag får vackert sitta vaken lite till.



Idag har jag kommit på suveräna lösningar. Jag försöker inbilla mig att det bara är provisoriskt, men man vet ju aldrig. För att bli av med alla lådor och säckar som står överallt, måste man ju även ha någonstans att göra av innehållet. Eftersom jag verkar vara den enda i hela världen som läser, så finns här alltså ingen bokhylla. Vad hittar jag då istället, efter flera timmars funderande och letande? Jo, en städskrubb! Den används till skoförvaring, och har såna fina små hyllor till diverse egentliga städgrejer, och det räckte precis till mina böcker! Jag tog bara med mig de som jag inte har läst, och de som jag verkligen kommer läsa igen så det blev inte så många. Fast nu kan man ju ställa sig frågan vart fasen jag ska göra av städgrejerna..? Oavsett så kan man gå på golven nu, i alla fall i sovrummet. Nu saknas bara lite hyllor, och de hämtade jag hemma hos mamma och pappa där jag även blev attackerad av den fetaste spindeln ever!

Jag gick in i huset och kände att något var på mig. Jag skakade på armen lite, för att få bort vad det nu var för skräp som landat på mig. I hallen märker jag hur något hänger från armen och försöker få pappa att förstå att han ska rädda mitt liv. Jag tänder lampan och när skräcken släpper står jag där och skriker och halvbölar om vartannat, att han ska ta bort den jävla äckliga spindeln från helvetet. Mamma frågar vadfan jag sysslar med, men ser förstående ut när jag får fram "spindel", och berättar om hur hon blev skrämd från vettet av en gräshoppa.
Jag säger då det, kan man inte i alla fall slippa de förbannat äckliga insekterna i alla fall i stan?? Suck.

Nu ska jag titta på SATC-filmen, igen, och vänta på mitt älskade hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0