Har det att göra med trygghet?

Jag minns mitt korkade ex, han somnade Alltid i soffan varje kväll, och jag blev så irriterad på honom eftersom vi knappt sov tillsammans.
När jag och lillasyster har våra filmkvällar, så somnar alltid jag i soffan. Nu är jag där, att jag ÄLSKAR att ligga i hjärtats knä och somna. Känna lukten av honom och titta på tv som man sedan kan somna ifrån. Det är så jävla nice.
Och likadant när jag åker bil.. jag somnar alltid på på tillbakavägen från tävlingar, jag blir alltid så himla trött av bilåkandet.
Men frågan är om det har att göra med att man känner sig trygg? Med exet somnade jag aldrig i soffan, eller i hans knä. Aldrig. Nu, med hjärtat, så somnar jag i hans knä varje kväll. Och lillasyster är lillasyster, och i hennes sällskap somnar jag också :o

Kanske känner man sig så trygg att alla spänningar bara släpper?
Nu är jag däremot så förbaskat trött och kan knappt bärga mig tills jag kan lägga huvudet i hans knä.
Älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0