Hur rörig kan man vara?

I och med att jag känner mig själv, och mitt behov av att planera allt i minsta detalj och ha stenkoll på allt, så vet jag att följande inte är mitt fel.
I söndags skickade jag ett sms till chefen och frågade henne om det var något jobb på måndagen, då det inte stod något om det på mitt schema eller i min kalender. Jag fick inget svar, och steg därför inte upp på måndag morgon. Jag vaknade, och hade ett missat samtal från chefen. Är det något viktigt så brukar hon prata in på telefonsvararen men det hade hon inte gjort. Det trillade sedan ur mitt huvud och jag glömde ringa tillbaka. Imorse var det också ett missat samtal från henne. Hon ringde några timmar senare och sa "Jaa.. jag fick ditt sms och vi hade planerat för måndagen.. men det löste sig ändå". Det var inte lönt att tjafsa emot, men jag VET att vi inte hade planerat något. Möjligtvis hade hon tänkt att ringa mig om det, eller något sådant, men kom aldrig till skott. Det enda jag har planerat för denna veckan är imorgon. Jag vet jag vet jag vet! Med mitt tvång att ha allt planerat och nerskrivet, så har Jag inte missat det.
Berättade jag förresten om gången när hon spolade ner ett elektriskt element? Ett sådant det står "Får ej övertäckas" på? Need I say att det blev katastrof? Två proppar gick, och till slut small det i hela elementet och mitt hjärta slutade nästan slå, då jag stod en halvmeter ifrån smällen. Nice IQ-poäng där :p

Annars då.. Lilleman fäller päls som fan nu! Jag har ju lyckats lägga hundborsten på ett ställe den inte ska vara på, så jag hittar den inte vilket resulterar i att hundstackarn ser för jävligt ut :o Jag fick ta en vanlig hårborste som aldrig används, men ett drag genom pälsen med den och den är full! Jag borstar honom varje promenad, men ändå ser det lika hemskt ut när det är dags för nästa :o Suck.

Ska snart ta och byta om till ridkläder och bege mig till stallet. Himlen såg lite oroväckande grå ut ett tag, men det gick över. Enligt SMHI ska det inte regna förrän på torsdag!
Ska bli spännande att se hur ridkläderna sitter idag, har inte varit i dom sen jag var en liten tjockis för 10kg sedan, så idag kanske det till och med går att andas i dom! :o
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0