Igår..

Igår var en underbar dag. It's all I need to say ♥

Igår begav vi oss till Helsingborg igen, med lite större förhoppningar. Och visst, där var JÄTTEmycket bilar! Det var massor med folk som körde, och verkligen jättemycket bilar. Som vanligt varar det roliga bara i korta stunder, och polisen dök upp. Helt jävla meningslöst egentligen, de kunde likabra åkt hem. Efter det körde folk runt runt i Helsinborg, allt för att få tävla lite till, men fula grisen kom varje gång. Jag har aldrig bevittnat någon olycka under dessa race, och hjärtat säger att det var flera år sedan något hände. Jag kan visst förstå att det är fara för annans egendom om det skulle hända något, men jag menar.. när folk kör på ett ställe där ingen egendom kan komma till skada, så låt dom köra. Är folk så "dumma" (även jag) att de åker/kör race, så får de ju skylla sig själv om olyckan är framme, Folk är väl medvetna om vilka risker det innebär.

Anyway.. fick ett mail av mitt ex vilket framkallade magont. Han är så dum och så jävla korkad. Hade han inte varit en sådan förbannad idiot, så hade jag faktiskt tyckt synd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0