Imorgon smäller det!

Första dagen på praktiken, ska bli spännande. Än är min mage fortfarande stabil, jag tror inte att den har förstått det än. Eller så är det helt enkelt jag som inte stressar över det, för en gångs skull. Bäst att stiga upp lite tidigare imorgon, om ifall att magen skulle få sig ett nervöst sammanbrott.
Hjärtat är orolig över att någon patient ska skada mig där :o Haha, så gulligt. Jag kan förstå oron, rättspsyk innehåller kanske inte de mest stabila människorna här i världen, men det är behandlingsavdelningen och min ena handledare sa att det för det mesta är rätt så lugnt där.

Igår besökte vi M-festivalen lite snabbt, för att få i oss mat. Målet var älgkebab, men när jag såg nachosen så fick det bli sådana för min del. Smakade lite av hjärtats älgkebab dock, men smaken påminde för mycket om fisk.. hur vet jag inte, men jag klarar mig utan det framöver. Dock tror jag att de som äter fisk, kommer att gilla det för det var inte äckligt. Milton charmade även gubbarna från Piteå, haha. De tyckte han var så jävla söt.

Nu blir det frukost, sen eventuellt tentaplugg, även om jag inte vet vad jag ska plugga på.. känns onödigt att vänta i en vecka innan jag vet det, då blir det ju en vecka mindre att plugga på. Fast.. de praktiska övningarna kan jag nog börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0