Makeover

Sitter här och har inte mycket att göra, så jag tänkte att jag skulle ge min blogg en liten makeover. Min mini-pc ger det inte en rättvis bild, men det får vara såhär sålänge. Orkar inte göra om allting :)

Jag sitter och väntar på att studiehandledningen ska komma, på kursen som jag ska göra tentan i. Det var tydligen en ny lärare denna terminen, så allt är inte samma som förra året. Man kan ju dock tycka att de får snabba på lite, det är 3 veckor kvar innan det är tentadags ju :s

På fredag, eller kanske imorgon (eller idag till och med) så flyttar jag. Kan ju vara skönt att ha de avklarat innan sista sekunden är slagen, men så blir det ju aldrig. Flyttade lite grann nu imorse, och ska flytta lite mer senare ikväll. Kanske allting? Nä, men det absolut sista får tas imorgon, det är inte mer med det.
Hade velat köpa mig en byrålåda också, så jag kan göra av mina saker nånstans. "Men gumman, jag har JÄTTEmycket plats i garderoberna!" får man då höra, och när jag sen kikade imorse fanns det knappt nån plats alls :p Men alla är vi väl likadana, man kastar inte saker förrän det är absolut nödvändigt. Jag har kläder där prislappen fortfarande är kvar, som jag never ever kommer att använda :o Himla onödigt egentligen.
Aja, får sitta och drömma lite till, det är inte mer med det :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0