Och så har man flyttat

Det blev lite hastigt som lustigt, den här flytten. Fick stress-packa allt skit i sopsäckar, då det var smidigast. Dock är kartonger betydligt smidigare att "möblera" med, men vad ska man göra. De senaste dagarna har mest gått åt till att flytta allt från lägenhet 1 till lägenhet 2, och jag kan ju säga att den sistnämnda ser ut som kriget själv. Igår behövde jag dock bara två timmar att packa upp det mesta och ordna fint. Det mesta i klädväg alltså. Nu har jag fått ihop 2 säckar med kläder som ska kastas, och så står det en med skor, och sängkläder/handdukar, som jag hade tänkt ägna mig åt idag.
Kanske skulle ta och ringa hit Angel så hon kunde hjälpa mig göra fint i köket :) Jag har en massa grejer som ska in där, hjärtat har ungefär en miljon radio-grejer som han ALDRIG använder, som ska kastas. Det tar upp säkert 80% av allt köksutrymme. Och så ska det städas. Jäklar vad det ska städas! Det har bott två killar här som inte bryr sig sådär nämnvärt om att städa efter sig, förutom att dammsuga nångång då och då, och diska en gång i veckan. Men det blir nog bra till slut.

Sitter här och slösar bort värdefull tid, men jag tänkte bara meddela er om att jag lever och mår bra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0