Orkar inte

Jag blev tokig på disken i köket, så jag fick sätta igång och diska istället. Man såg knappt diskbänken så mycket disk det var. Efteråt blev allt mycket finare i alla fall, och även spisen blev vit. Eller i alla fall vitare, men det är tillräckligt för mig.

Jag behöver ha fatt i hyllor så att jag kan få upp alla mina hudkrämer och nagellack och allt vad skit jag har samlat på mig. Träningsbänken som står här, kan jag inte bära själv, och jag vet inte var nyckeln till källaren är, eller vart förrådet är. Borde egentligen ta en tur till nån klädstation typ Myrorna, och kasta det skitet också.
Alla mina rengöringsmedel är i skåpbilen och jag är alldeles för lat för att gå ut och hämta dom. Jag tror dessutom att de är lite svåra att få tag i. Suck och stön.
Sängen är i alla fall mysig, den har mig i sitt våld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0