Söndag

Imorgon är en obehaglig dag, men dock nödvändig. Och det är inte hela dagen som är obehaglig, kanske en timme eller så bara.

Häromdagen gick jag och köpte mig en Samsung Touchwiz. Dock inte ny, det är helt meningslöst att slänga ut så mycket pengar i onödan. Denna gick jag för mindre än halva priset än vad den kostar ny. Och i helt okej skick. Den är rätt så rolig faktiskt, och änsålänge gillar jag den :p Får ge den lite tid, så man hinner vänja sig.
Dock kan jag inte ansluta den via bluetooth till datorn och kan därför inte föra över gamla bilder och låtar till den. Det råkade bli fel lösenord när jag skulle para ihop dom, och sen dess går det inte. Den gamla datorn funkar det med, men där får du även välja eget lösenord. Men det ska väl gå att ordna så småningom, ska bara hitta en kvalivicerad datornörd först.

På tisdag är det hästdejt, och jag är som ett barn på julafton. Hjärtat är lagom trött på mig och mitt tjat nu, men han flinar ändå åt mig varje gång jag nämner det. Ih!

Idag står Entré på schemat, hoppas jag. Kanske kan jag tjata till mig en såndär förbannat god smoothie jag köpte när jag var där med Sissel. Den var verkligen god!
That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0