Torsdag

Detta är en död dag. Det har hunnits med en del ärenden på dagen dock, och jag fick hämtat mina ridstövlar och min hjälm. Kan alltid vara bra att ha på tisdag :) Tydligen hade jag varit omtalad där, och vips så dök jag upp! The prodigal daughter returns :p Haha.
Och så fick jag höra "Har du bantat lite i sommar eller? Det syntes direkt när du kom". Hihi, så glad jag blev av att höra det. Likaså tyckte M att jag inte behövde bli smalare, då det är fint med kurvor. Jag personligen är inte helt nöjd dock. Nöjdare, men inte tillräckligt.

Igår fick vi en ny familjemedlem; en  Ford Thunderbird. Årsmodell har jag inte koll på men 89-95 nånting sånt. Den är jättefin i karossen, ingen rost eller nånting. Sänker man den sen lite, och sätter på finare och större fälgar så är den perfekt!

Ikväll blir det förmodligen Lödde, om allas humör håller i sig. Själv längtar jag efter en telefon...arh, det är helt knäppt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0