Enerverande

Idag vart det en vecka sen jag var och fyllde på mina naglar, och det nya har redan släppt från min egen nagel, uppe vid nagelbanden. Och inte bara det.. hon satte på den vita gelén så långt ner, att så fort mina naglar har vuxit en millimeter så syns det. Så nu ser det ut som att jag haft naglarna i 4 veckor, istället för bara en. Det enda som i så fall avslöjar att det bara är en vecka, är det inte är sååå stort utväxt på min egna nagel. Än.. Men det ser ändå förskräckligt ut. "Jag har hållt på med detta i fyra år nu", yeah right. I nevernever-land eller??

Annars då.. mitt pimp-kit till mobilen kom, men det är för få stickers för att det ska räcka till hela telefonen. Såklart. Plus att det är i allt för varierande storlekar för att det ens ska se okej ut. Jag beställde i alla fall hem två nya kit till, med mer jämna storlekar i två olika färger, så jag får vackert vänta lite till. Suck. Jag som är så förbaskat otålig :s

Begravningsdatum är bestämt, det blir den 16e december, i Limhamn såklart, där mormor är född och uppvuxen. Det gäller att dricka ordentligt med vatten nu, för den dagen kommer jag torka ut..

Jag vill verkligen pimpa min mobil NU! Jag behöver nåt fint i detta mörker (mitt hjärta räknas inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0