Jag är kär i en annan kille..

Han är ungefär 23½ år yngre än mig, och så JÄÄÄÄVLA go! Han är underbar! Idag skulle vi äta frukost hemma hos hjärtats familj, där det var ett himla ståhej. Som vanligt :) Gullungen sken upp när han såg mig, och vinkade på mig att jag skulle komma. Han ger mig en tom chokladkalender, och "pratar" med mig. Han fick ett kvitto, blev överlycklig och sprang till hjärtats pappa och tjöt och var helt glad, "kolla vad jag fick av henne!!" ungefär :p Sen ville han stå i fönstret och titta när det snöade, för det gillade han skarpt tydligen :)
Han är så jävla söt! ♥ Nancy fick ett rosa blingbling-armband som inte passade mig längre, som hon stolt sprang och visade för alla. Så himla tacksamma, och enkla ungar :o

Jag kom in på Samhällskunskap A på Komvux, men frågan är om jag ska läsa det, om jag nu kommer in på det andra? Då är det väl knappt lönt? Plus.. hur ska jag hinna med allt? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0