Joakim von Anka

Okej.. om nu den här saken blir av, så måste jag verkligen snåla. Om jag nu kommer in på den här utbildningen, så är jag inte berättigad studiemedel för hela tiden, tack vare att jag har pluggat tidigare. Men det ska nog gå att lösa på något sätt. Fast spara, är det viktigaste :o Synd bara att jag är så fasligt dålig på att spara...

På söndag är det sm sagt luciashow. Hjärtat var inte så sugen på att gå, för han verkar tro att allt här i livet bara handlar om att man ska göra det man tycker är kul och finner intressant, och absolut inget annat. Synd det. Får väl dra med hans bror istället, eftersom ingen annan vill/kan följa med :o

Tiden går så förbannat långsamt...!

Kommentarer
Postat av: Ballerina.

"för han verkar tro att allt här i livet bara handlar om att man ska göra det man tycker är kul och finner intressant"



Alltså, det är väl inget fel i att tänka så här? Det är väl snarare ganska vettigt.

Förstår inte vad du ser för fel i hans tankesätt?

2009-12-12 @ 01:24:14
Postat av: Eija

Så du har hoppat av skolan nu då??

2009-12-12 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0