Luciashow

På söndag är det dags för Örs luciashow igen, tänkte att jag skulle ta min bak och släpa mig dit. Kan passa på att titta på alla nya hästar som kommit sen jag var där sist.
Kanske kan man ta med sig hjärtats syskonbarn också, om de hade uppskattat det. Ska forska i den saken :o

Annars då.. dras med huvudvärk i princip varje dag, vilket gör mig nervös, för enligt tv (haha) kan det innebära hjärntumör. Dock tror jag att det är så enkelt att jag bara slarvar med maten. Som fan! Idag t.ex, jag har nyss avslutat dagens första måltid. Just det ja.. som hjärtats bror sa "Andrea.. du är alltså så jävla envis. Pfft.. jag? Envis? Knappast. (Det ligger ju bara i släkten :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0