Omstart

Ibland önskar jag - återigen - att tiden inte gick så förbannat fort. Jag önskar ibland att jag kunde vrida tillbaks tiden lite, och göra en del saker annorlunda. Inte för att jag har lärt av mina misstag, men det känns som att man gick åt vänster när man egentligen skulle gått åt höger.
Jag hoppas att jag får en chans nu, det hade varit ett steg mot en bättre verklighet.

Planen lyder: utomlands på kvällen den 16, eventuellt den 17e, och hem igen den 22a. Ett snabbt äventyr. Ett varmt äventyr.

Detta har för övrigt varit den tråkigaste lördagen på.. flera år nästan! Vad fan är detta?

Haha, hjärtat kom in i vardagsrummet, och såg min (nypimpade) mobil. Hans reaktion var: "Amen nä..! *skrattar* Det är därför jag älskar dig, habibi". BLING BLING FTW!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0