Smells like danger, even better

Okej.. jag har pimpat min mobil lite. Jag är inget proffs och det är lite jobbiga ytor att täcka, plus att allt bling i paket 2, inte riktigt räckte. Ska se om det går att fixa till med det andra som jag har hemma. Sådär supertjusigt blev det kanske inte, men fullt tillräckligt för mig :D

Nu sitter jag här i hjärtats affär och är dödshungrig. Det blev stressigt imorse, så vi hann inte äta frulle :( Han är i Hjärup och hämtar en motorcykel, och när han kommer tillbaks så blir det mat! Yes, så jävla smarrigt!

Jag har upptäckt att jag har himla svårt för att somna på kvällarna.. När jag går och lägger mig i sängen, så sätter hjärnan igång att tänka. Och det är inte på en sak, utan allt. Och på en gång! Det är mormor, begravning, en ring, mormors lägenhet, mamma, mormor igen, pengar, skola, sjuksköterska, psykologi, skola en gång till, mat, hur ska jag göra för att lösa det och det problemet, stängde jag spisen, fan vad kul det nog ändå hade varit att läsa till sjuksyrra, jag luktar lite på hjärtat för han luktar så mysigt, sen är det för varmt, för kallt, sen kan jag inte vända mig för att Milton ligger på mina fötter och väger 10kg extra, osv osv. Ni kan kanske föreställa er att det blir lite problematiskt att somna då.. Detta virrvarr av tankar slipper jag dock om jag somnar på soffan. Jag brukar sätta igång Frasier på dvd:n och sen somnar jag till det, och så väcke hjärtat mig när det är dags för sängen. Då är jag så pass luddig i huvudet, och trött, att det inte finns plats för kaotiska tankar i hjärnan.
Synd bara att soffan är så rysligt obekväm :p

Eija: Nej, jag har inte hoppat av skolan :o I alla fall inte än. Tvekar fortfarande lite över hur jag ska göra, men det löser sig :)
Ballerina: Självklart är det vettigt att tänka så. Jag tycker dock att man får kompromissa lite i förhållanden. Om den ena vill göra en sak som den tycker är roligt, så tycker jag att den andre får ställa upp. Dock inte varje gång, alla dagar. Men man får ge och ta. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0