Som en snöflinga

Jag väger inte mycket nu. Eller ja, fysiskt så väger jag väl en del fortfarande, men jag menar psykiskt. Det var väääldigt jobbigt ett tag där under hösten, verkligen en plåga med allt mörker och gråa dagar och skit.
Och sen kom snön. Först tänkte man att det blir väl som vanligt, stannar vid några flingor och sen lite blask. Men idag, flera dagar senare, är det FORTFARANDE snö ute, och mer kommer det. Hela tiden.
Dock är det inte så himla roligt att köra med snön som underlag, man märker vilka som är fullkomligt dumma i huvudet när dom kör. Det är väl naturens sätt att sålla bort skräpet.

Egentligen borde jag sova nu.. men det får bli om en liten stund istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0