Acer Aspire One

Ih, igår köpte jag min lilla dator. Den är verkligen LITEN! Allt är helt ihopaklämt på den,och tangenterna är betydligt mindre än vad jag är van vid, Men ska det vara en mini-pc så ska det :) Den har dock ingen Bluetooth (vad jag vet) så jag måste leta upp mobilsladden innan jag kan föra över bilder till datorn. Den väger ingenting heller, min väska väger för tusan mer!

Har inte orkat plugga än idag, har ingen motivation till det. Måste försöka jaga rätt på den, för plugga måste jag. Jobba i domartornet imorgon, är inte alls sugen på det heller men pengarna behövs. Är dessutom så jävla trött på att sitta inne som en fånge, jag blir rastlös fort, och helgerna är till för att man ska göra de saker som man annars inte hinner med på vardagarna. Men nej, så ska det inte vara alls tydligen. Är på dåligt humör idag, jag hatar det.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0