Helg.

Så var det helg igen. Jag blev klar med mina två arbeten som skulle lämnas in den 3e, och har nu kommit igång med psykiatrin. Känns skönt att ha kommit ikapp och att bara kunna koncentrera sig på nästa kapitel. Tentan är den 4e mars, och det är lite orättvist att februari bara har 28 dagar.. missar ju två dagar där som man hade kunnat plugga på :p

Jobbade måndag-onsdag denna veckan bara, men det är helt okej. Det passar mig perfa, för jag är så himla trött egentligen. Sover ändå halva dan, men går visserligen inte och lägger mig förrän närmare 03, men dock.. jag sover halva dan ändå så man borde ju vara pigg. Men skit i det :o

Felix har varit här igår och idag, han fyller 9 månader samma dag som Atlas fyller 6 månader, alltså nu den 22 februari. Två valpar som inte vill göra annat än att leka, och den ena är klumpigare än den andra.. inte nog med det, för när vi väl gick och la oss så skulle alla tre hundar sova hos mig, på mitt täcke. Felix väger som en sten, så den positionen jag somnade i, fick jag vackert fortsätta sova i under hela natten då jag inte kunde flytta på honom. Eller jo, vid ett tillfälle låg han på andra sidan sängen, och han trillade ner på golvet när han sov som bäst :p Men det är en fenomenal hund. Han är så jävla enkel att ha och göra med. Han älskar allt och alla, är inte det minsta aggressiv mot något eller någon, bara himla lekfull. Var ute och promenerade med honom igårkväll och hade honom lös hela tiden. Inga problem what so ever alltså. Han sprang och kissade lite och luktade lite i buskarna, men hade ändå stenkoll på mig. Så himla fuskigt att Milton älskar att jaga kaniner, och att Atlas bara vill ut på nya upptäcksresor hela tiden ;(

Ikväll är jag i alla fall hundfri, hundarna är utlånade på varsitt håll och jag njuter. Vet inte riktigt vad jag ska göra bara, men det är inte hela världen. Och imorgon ska jag upp och jobba, hur jag ska orka det har jag ingen aning om, men det återstår att se :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0