I'm in lööööve..

Och himla hungrig är jag också :(
Det känns som att man avverkar killar på löpande band här, men vad ska man göra när man jagar efter The One? Jag vet att det förekommer snede blickar och höjda ögonbryn, men i don't give a shit. Det är mitt liv och jag kan ta hand om mig själv. Nästan i alla fall. Det är inte långt ifrån :p
Anyway.. Han får mitt hjärta att slå hårt och ojämnt, och han ger mig fjärilar i magen. Och DET har jag inte känt på läääänge, länge. Me like.

Var och hämtade fåtöljer i Falsterbo häromdan, jag är nöjd faktiskt. De är i fint skick, inte alls nedsuttna eller slitna som en del kan bli vid flitigt användande, och de är fantastiskt bekväma. Sitter just nu i skrivande stund med Milton bredvid mig på soffans armstöd, framtassarna på fåtöljens armstöd. Han gnäller och tycker inte om att han inte kan komma och lägga sig bredvid eller på mig. Igår när jag satt och skrev mina arbeten, så klättrade han runt på mig, och skulle ligga på ryggstödet, vilket inte var så lyckat. Han kasade ner och placerade sig elegant om mina axlar, ungefär som en mink-päls :p Oh, ock tv:n kommer ikväll också! Eller i dagarna i alla fall :D

Blev som sagt färdigt med de två sista arbetena igår, och skickade in dom, så nu är jag äntligen ikapp igen. No more slacking! Det har verkligen inte varit bra för min stackars mage. Nu är det psykiatri som gäller och det är det tenta på den 4e mars. Ihh

Jobbet går bra också. Jag jobbar hellre 16-21 så jag slipper stiga upp så himla tidigt, men när jag jobbade 10-16 i måndags så gick tiden sååå himla snabbt, så frågan är vilket som egentligen är bättre? :p Men det är roligt i alla fall, och jag kan knappt vänta tills jag får lön. Även om jag får vänta tills mars...

Väntar på att ♥:t ska komma och hämta mig så vi kan äta China Box, sen ska jag hinna plugga lite innan jobb.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0