Intrång på min egendom

Fick igår veta att en människa tydligen inte vet sina gränser, eller när man ska hålla sig undan från folk. Människan skäms inte för fem öre heller, verkar det som. Queen of the world, eller något. Först orkade hon inte sätta sitt arsle på bussen till Lund, nej för då skulle han köra henne. Nån pinsam tystnad uppfattade hon inte heller utan bara pladdrade på, medans en annan knappt kunde andas så obekvämt det var. Nu ringde hon i helgen och frågade om han ville komma över och kolla på film. WHAT THE FUCK?! Har ni gjort slut så har ni. Okej att ni umgås när ni båda är singlar men det finns verkligen ingen anledning att göra det om den ena har gått vidare. I alla fall är det så i min värld, och så som han beter sig är det så även i hans värld. Så stay the fuck away.

I alla fall.. det är en vecka kvar till tentan och jag kan inget. Men det är lika bra att åka dit och få det överstökat så får man ett hum om frågorna och så är det bara till å plugga än mer när det väl är över igen. Men det känns lite deprimerande, och jag blir jäkla stressad alltså.

Jobba ikväll igen, ska bli skoj. Eller ja.. så himla roligt är det väl inte men det är skönt att komma iväg och göra nåt annat.

Har jag nu planerat rätt, så kan jag köpa ett gymkort i dagarna och sätta igång och träna. Beach 09 närmar sig med stormsteg och jag är verkligen inte förberedd för det. Nu gäller det att sätta igång, enough is enough.

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0