Kanye West - Heartless

Det är vad som spelas om och om igen, det är himla bra faktiskt :) Har laddat ner Akon också, förstår bara inte varför det har dröjt ända tills nu, han är ju jättebra :o

Nu är min tre dagar långa (?) arbetsvecka slut för denna gången, nästa vecka blir det bara en dag då de andra dagarna innehåller tenta och föreläsning. Nästa gång det är obligatorisk träff igen är nog i maj har jag för mig.

Har verkligen inget intressant att skriva. Jag pluggar som en galning för att hinna med att i alla fall ha läst igenom allt en gång. Det är inte så mycket, och det mesta av det läste jag i Psykologi A i gymnasiet, så det är rätt så mycket repetition. Men jag har aldrig varit bra på att göra prov. Tror att den tanken är en psykisk spärr som gör att jag automatiskt gör sämre ifrån mig, för jag kan faktiskt.

Jag vill ha min rosa dator.. imorgon får jag veta om jag får den till halva priset eller inte, annars blir det Siba imorgon eller till helgen. Den var så jävla vacker, och den är skitlätt att ta med sig. Den var verkligen superliten! ♥

Oh, och Akons Beautiful är dödligt bra, jisses.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0