Kollektivt boende

Förra veckan bodde jag kollektivt, och det var himla roligt. Det var jag och Angel och en massa karlar. Förstod inte ett ord av vad dom sa, men man lär sig sakta men säkert. - Hur mår du? - Jag mår bra - Nej - Tack - Hurså? - 1, 5, 50, det är vad jag kan, och det är en bit på vägen iaf :p
Man diskar tre ggr om dagen och ändå var det jättemycket disk när man vaknade igen. Men det var skoj i alla fall. Dock saknade jag min säng och mitt  hem en massa, så jag sov såååå himla gott inatt.
I lördags åkte jag och Angel till Arlöv och hämtade lite sprit, tänkte att vi skulle dricka lite på kvällen. Först blev det bara en jäger-mix, sen blev jag trött, och folk skulle gå och lägga sig. Efter en liten stund kom det dock en tre personer till så det var bara till att avlägsna sig från vardagsrummet så de kunde vara där, så jag å Angel fortsatte att dricka. Halv två på natten var jag tvungen att tvätta mitt hår, och jag tror klockan var 06.30 eller så, när vi gick och la oss igen. Sen vaknade jag 11 och mådde skitdåligt. Men kul var det iaf :)

Idag fyller lilla lillasyster 20 år. Gamla kärring, men vadfan är jag då? :o Ska ut och äta om en timme, är superhungrig så jag hoppas verkligen att det blir gott!

Det köptes nya fåtöljer i lördags, superfina var dom faktiskt, och de ska hämtas senast imorgon. Men jag har fortfarande min jättefula soffa kvar, och inga tv-kanaler.

Ingen ridning och ingen Rocky kvar heller. Det känns lite sorgligt, men jag har ingen ork och ingen tid. Måste plugga som en jäkla galning för att klara av tentan som kommer, samtidigt som jag måste jobba och tjäna lite pengar.
Måttligt ointressant inlägg, men det är vad som händer just nu. Förutom en del saker, men skit i det, det behåller jag för mig själv :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0