Lördag och nojiga känslor

Igår var min mage helt out of function, precis som den har varit ända sen i onsdags. När jag gick ut med hundarna igårkväll så frågade Angel "Är du säker att du inte är gravid?". Nä.. säker är jag väl inte, men precis som pillrets säkerhet på 99,9% så är jag ungefär lika säker. Vaknade idag upp med en dunderhuvudvärk klockan 15.00 (!). Den har fortfarande inte gått över, och jag mår illa som fan. Ätit har jag heller inte gjort, tack vare illamåendet, men jag blir så jävla nojig. Vadfan gör jag om jag lyckats bli på smällen? Sitter här och fryser och svettas om vartannat, ihop med min huvudvärk och mitt illamående, så jag tror att det är något annat, men alla frågor och spekulationer gör mig ändå fucking nervös alltså. Delade med mig av mina oroskänslor till ♥:t och han sa "Menar du allvar? Men.. du vet att det inte är så bra tid för det just nu..?" Jamen hallå, det vet jag väl för tusan :o Dock inget "Jag vill aldrig ha barn" eller att han sprang iväg med svansen mellan benen, han verkade snarare tycka att det var okej, men inte just nu. Detta glädjer mig, inte för att jag vill ha barn just nu, utan för att han ändå verkar tänka långsiktigt och det är allt jag vill veta. Han är så svår att komma nära, men ibland dyker det upp tillfällen som ändå visar vad han vill.

Fan, jag måste äta något.. har min glass i frysen men hur bra är det att börja dagen med det? Måste förresten ringa vårdcentralen också, för min mage och dess bekymmer men det får bli på måndag.

Ska väl försöka stoppa i mig nåt ätbart nu, och sen antingen plugga eller sova.. fryser som attans :(
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0