Magsår?

Jag måste gå och undersöka min mage, på riktigt. Jag känner nu, efter att ha stressat hela dan, hur den håller på och kör. Vid vissa tillfällen är den känsligare än andra, men jag har som sagt inte koll på vid vilka tillfällen :s

Idag jobbade jag igen, efter att ha varit ledig tors-sön. Började 10.00 och var äckligt trött. Det är förvisso bra om jag lyckas vända dygnet rätt igen, även om det är skönt att lägga sig 03 och stiga upp vid 12 eller så. Trist att man slösar bort hela dagen bara.
Det gick bra å jobba idag i alla fall. Den enda kassavana jag har, är från när jag jobbade på Tivoli, julen -06, och det är ju rätt så längesen. Vid lunch kom ju alla kunder på en och samma gång, men det är så simpelt. Allt är redan för-programmerat i kassan så det är bara att klicka på vad de säger, sen ta betalt. Laga mat å springa ut med maten fick jag också göra, skitbra för förbränningen. Hej sommar 2009! Haha.

Blev inte av att vi hämtade fåtöljerna igår, det blev för sent. Men förhoppningsvis (och troligtvis) görs det idag. Ska bli kul med lite förnyelse. En tv kan ju sitta fint också, men jag är fattigare än fattigast. Och nästa månad blir det ännu värre. Blö. Men sen, jag ser redan nu ljuset i tunneln, så kommer lönen på riktigt och jag ser fram emot det :)

Nu ska jag försöka plugga lite, arbetena ska vara inlämnade imorgon och jag är på det sista nu. Tråkigt jävla mög är det, men skitsamma!

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0