Ny bil?

Jag har hittat min absoluta drömbil, den är så jäkla fin och inte alls så himla dyr faktiskt. Ska ringa snubben imorgon eller senare idag och höra om han är intresserad av ett byte :)

Och så vart jag på Siba och tittade på 'min' dator idag. Snacka om att jag höllt på att dö, så fin den var! Ljus-rosa metallic och skitliten! Har jag tur kan jag få den till halva priset, man får ju hoppas på det bästa. Kan inte sluta tänka på den nu :p

Annars händer inte så mycket. Nya fåtöljerna anlände i onsdags, så nu är det 4 fåtöljer och två soffor i vardagsrummet. Jag har dock inte varit hemma på två veckor nu typ, så det stör mig inte så mycket, men iaf. Kan heller inte komma till ro förrän allt skit som inte tillhör mig, har blivit hämtat. För två veckor sen skulle det varit borta, men det är ju bara snack som vanligt. Så jävla irriterande.

Sitter och pluggar som en dåre nu, eller försöker i alla fall. Vill inte tänka på hur lite tid det är kvar till tentan, och hur lite jag egentligen kan :o
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0