Otursdag?

Frågade imorse vad ♥:t hade tänkt göra imorgon, då det är Alla Hjärtans Dag. Fick såklart inget svar från människan, ungefär vad man kunde förvänta sig av en karl :) Men det är inte hela världen i vilket fall som helst, har nog aldrig firat den dagen något speciellt. Kanske en gång i gymnasiet då man kunde skicka rosor till folk på andra skolor och så, då både skickades det och togs emot en del rosor.
När jag sen skulle kolla så att det verkligen var fredag idag så såg jag även att det var den 13e. Så himla brydd är man om det, att man inte ens kan lägga ihop att om det är den 14e imorgon måste det vara den 13e idag, fredag. Nä, då ska man se det i kalendern. Ännu har inget olyckligt hänt, men jag tror det är lite placebo-effekt över det hela. Tror du stenhårt på att nåt ska hända, så lär du väl omedvetet utsätta dig för nåt bara för att du tror det kommer hända något :p

Pluggar som en tok inför tentan den 4e. Det är inte så himla svårt, men jag har aldrig varit en fena på prov :(

Oh, oh jag vill göra nåt med mitt hår.. det är så jävla tråkigt när det bara hänger.. ser ut som ett kråkbo ju :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0