Remodeling

Igår försvann det grejer ifrån min lägenhet. En tv, en tv-bänk, ena soffan och soffbordet. De har nu flyttat till Bunkeflo om man nu ska tro på allt som sägs, men wtf? Jag har en pygmé-tv som står på ett ostadigt litet bord. Inga tv-kanaler har jag heller längre, men så fort jag har koll på vad jag tjänar så ska jag ta mig en tur till Telia så får dom förse mig med kanaler :) Ikväll ska vi till Vellinge och hämta två skinnfåtöljer, så jag gnäller inte. Hittade även en vit hörnsoffa, men jag vet inte om den är kvar. Visserligen är den vit, men den är betydligt finare än den jag har nu iaf.

Bloggen fick sig ett nytt ansikte också. Varför inte liksom? Nytt liv, nya tag, det är dags för förändring :)

Ska snart äta gott, tur att hjärtat är så duktig ♥ (Och nej, det är inte samma hjärta)

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0