Trötter

Idag är jag trött. Åkte och hämtade soffbord igår, supertjusigt är det :D Ska bara bli av med den äckliga bäddsoffan som någon var så noga med att han skulle ha (snack som vanligt) och så ska jag hämta hem tv:n, sen är jag nöjd. Förutom soffan, men.. ett steg i taget.
Sen åkte vi och handlade och lagade mat hos söt. Sen blev det flumkollande på tv, Braveheart blev destinationen. Lång jävla film, men oj så bra. Efter det blev det nya Hulk. Den var rätt så bra faktiskt. Kom i säng vid fyra, somnade vid fem och steg upp halv nio idag. Min lilla valp tyckte inte om att vara på stallet så jag fick åka dit lite tidigare. Då lugnade han sig nog en aning, men jag få avlägga fler besök med honom där, så himla osäker kan inte fortsätta vara.

Slutade jobb 13.30 och satt kvar och snackade med Madde i en timme. Det var längesen :(

Sitter här hemma nu, efter en timmes mys innan idag (me like) och har lite tid för mig själv. Meningen var att jag skulle sova lite då jag är så förbannat trött, men det var ett bra tag sen sist jag var för mig själv. Ska nog ta mig en tupplur nu, och sen bada lite.. Kolla på nån av mina tv-serier också kanske, det börjar bli en del nu som jag inte har hunnit se än :o

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0