You spin my head right round

Var ute på en långpromenad med hundarna innan, tog kanske en timme och en kvart. Stötte säkert på 9 hundar på rundan. Min tanke var bara "Shit, hur fan ska det gå med valpen??" Men jag hade godis med mig i fickan, och varje gång vi fick hundmöte så ställde jag mig på gräsmattan med honom och försökte avleda med godiset och berömde honom när han var tyst. Sen kom där en sur gubbe med två skällande hundar och då blev Milton lack och satte igång att skälla tillbaka. För ett kort ögonblick vart det kaos, men det fixade lilla jag bra :) Släppte dom sen i en rastgård jag råkade gå förbi så de fick springa lite, och begav mig sen hem igen. Nu har de legat och sovit gott i ca tre timmar, så trötta blev dom nog :)

I 6½ timme har jag då suttit här och haft såååå jävla tråkigt. Jag vill inte säga för mycket, för att fel människor kan läsa det samt att saker och ting kan missuppfattas. Men ibland blir jag så himla trött på alltihop, hur tusan ska jag orka med detta??

Funderar på att ta ett bad och lyssna på lite Akon, men jag hinner aldrig bada så himla länge. Jag blir alltid så förbannat rastlös efter en liten tid i badkaret bara.. det tar nästan längre tid att förbereda allt än vad jag faktiskt ligger i plurret :p Men skönt är det i alla fall, så det brukar vara värt det.

Jag vet inte hur jag ska agera sen.. har svårt att bli av med irritationen som pyr inom mig, har gjort allt för att verkligen få bort den men icke. Den är envis. Kan vara för att jag just idag är långsynt, vilket är helt lätt att bli när man får skit för något som egentligen inte är ens fel. Kvällen kommer  nog sluta i katastrof i alla fall, men jag försöker att inte tänka på det.
Ska upp och jobba imorgon också, och DET är jag Verkligen inte sugen på att göra. Jäkla skit alltså.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0