Lägenhet

Alltså, det är helt jäkla livsfarligt att kolla på lägenheter! Vill ha en 3:a istället, mer utrymme för mig och för hundarna och ska man tänka lååååååångsiktigt finns det alltid ett extra rum över till whatever liksom. Så tänker folk säkert "Vad ska du ensam med en 3:a till?", jo.. man har ett sovrum, ett vardagsrum och i det tredje rummet har man sin lilla studiehörna typ. Så som det är nu ligger alla böckerna på skrivbordet och på soffbordet och det är lite jobbigt faktiskt. Det känns verkligen som att det är för litet :o Grannen t.ex, bor i en trea, han är lika gammal som mig. Först bodde han ihop med en kompis som senare fick flytta när han skulle köpa hund, just för att hunden skulle få plats. Typ. Och det är en stor jäkla hund.
Har jag nu sen jobb, så bör det inte vara något problem att få lån, det största problemet är väl isf att jag faller för ALLT det nya och moderna. Lycka till att hitta En lägenhet då, galen som man är.

Men det hade varit så trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0