Ont i magen :(

Jag har nåt problem med min mage, men jag vete fan vad det kan vara. Dricker laktosfri mjölk för jag vet att magen ger problem om jag dricker vanlig mjölk. Mamma hade gjort julgröten på vanlig mjök till julafton och utan att jag visste detta satte jag i mig två portioner. Det slutade med att jag spenderade halva natten på dass med en mage som inte ville sluta krampa sig :( Men även om jag undviker mjölkprodukter så håller den på och förstör för mig ändå. Jag bokför inte vad jag ätit/gjort, när den väl börjar bråka så jag kan inte se nåt samband med något. Kanske borde göra det. Och ringa vårdcentralen, för det måste fan få ett slut. Jobbigt att ha en mage som inte fungerar som den ska :(

Har två uppgifter till i skolan, som ska vara klara till den 3 februari, sen är det bara psykiatri som gäller för hela slanten. Det är tenta den 4e mars, och det är massor som ska läras in! Så istället för att sitta här och slösa bort tiden, borde jag ju plugga. Men jag ska bara...

Igår bar det av till Ängelholm en liten sväng. Inte så himla lönt egentligen, men det var trevligt. På vägen hem kommer det ett sms "Kan du köra mig till Lund ikväll? Det är kallt ute.. :(" WTF! Sätt dig på bussen ditt lata helvete. Men iaf, till Lund körde vi, och min mage ville bara vända sig ut och in. I samma ögonblick dörren stängdes och vi körde därifrån så lugnade den ner sig. Lagom mild reaktion det där. Helt sjuk i huvudet.
Imorse fick jag höra nåt som gjorde mig jätteglad. Även om saker och ting inte sägs högt, så vet jag att det finns tack vare dessa frågor och andra små saker.

Nu får jag väl ta och sätta igång och plugga lite, lika bra att passa på när man har tid. På tisdag börjar jag jobba, 16-21. Helt lagom för mig. Vet inte hur jag ska göra med ridningen om det är dessa tider som gäller, men jag tror vi kan komma överens. Likaså hoppas jag på att det går att fixa så att jag inte får min lön som innestående för då är jag fattigare än någon annan nästa månad :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0