Santana - Sideways

You know it isnt easy
For these thoughts here to leave me
There are no words to describe it
In french or in english
Cause diamonds they fade
And flowers they bloom
And Im telling you

That these feelings wont go away
Theyve been knockin me sideways
Theyve been knockin me out lately
Whenever you come around me
These feelings wont go away
Theyve been knockin me sideways
I keep thinking in a moment that
Time will take them away
But these feelings wont go away

Om jag ska fortsätta slarva med mina förbannade p-piller som jag gör nu, så ploppar det snart ut en ungjävel. Jag fattar inte vad det är med mig. Jag lever som i en dimma, har inte ork eller lust till nånting, har inte koll på vilken dag det är, eller vad jag ska göra vilken dag. Detta började den 2a december och har fortsatt. Dock har det funnits en ängel i mitt liv under denna tid, som samtidigt som h*n hjälper mig, stjälper mig. Fler frågetecken skapas, än vad som rätas ut. Emellanåt tror man att man har någotsånär koll på läget, bara för att bevisas motsatsen ett par timmar senare. Det blir fan aldrig lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0