Usel dag

Ja.. denna dan började dåligt redan inatt. Gick och la mig vid 03-tiden men kunde inte somna förrän närmare 05.30-06.00. När jag sen steg upp, kände jag att jag var på gränsen mellan bra och dåligt, rätt så snabbt trillade det över till det dåliga. Fick stressa för att hinna bli klar, och sen köra och lämna vovvarna hos A och sen åka hem till mamma å pappa.
Begravningen var fin, men det var jävla ledsamt alltså. Det serverades god mat efteråt, och tårta fick vi också. En halv släkt man inte visste fanns, och så många visste vem man var men man hade inte en aning vem dom var :o "Alla känner apan, apan känner ingen".

Sen fortsatte den dåliga dagen med tjafs, och ännu lite mer tjafs. Sen blev det bättre och ungefär när jag skulle åka hem blev det piss igen. Har nu suttitoch känt mig deprimerad i två timmar, efter att ha känt mig helt jävla nere hela natten och dagen. Vet fortfarande inte hur det ska sluta.

Kom hem från Ica för en liten stund sen, känner hur mina händer kliar som vanligt. Ska ställa in spaghettin i skafferiet och ser att min ena hand är helt blodig. Då har jag förmodligen kliat mig på mina torra händer, samtidigt som de redan är spruckna, och det blöder. De är alldeles rödflammiga, torra och svidiga och det suger piss. Jag hatar denna årstiden, får fullt med utslag på armarna för att dom blir så torra :s

Imorgon är det hundkurs, vi ska vara i Lund. Stackars jag vet hur man kör till Lund, men hittar inte i stan över huvud taget. Men hur svårt kan det egenligen vara..? Man får vara ute i god tid, och plugga kartor hela natten lång :p

Det kom dock Ett bra besked idag, och det gladde mig faktiskt :)

Nu ska jag göra lite keso-blandning med tonfisk och sätta mig å glo på tv eller nåt, och hoppas på bättre tider.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0