Back to work

Idag blev det Tosselilla. Mycket snack blev det innan det faktiskt blev av, men iväg kom vi i alla fall. Väl där såg molnen hemskt mörka ut och mycket riktigt, efter ca 10 minuter kom både ösregnet och åskan. Vi satt och fikade i hundra år ungefär, innan det äntligen blev uppehåll. Då passade vi på att bada lite, och åka rutchbana med däck. Sen blev det lite karuseller, i enbart badkläder och handdukar. Det blev lite kallt. Allt som allt var det ändå en rätt trevlig vistelse, vädret till trots. Vi får åka dit en gång till innan sommaren är över.

Under dagen slog det mig att det var söndag idag, och alltså måndag (duh) imorgon. I vanliga fall betyder inte måndagar starten på jobbveckan för mig, förrän nu. Att jag måste stiga upp klockan 7 imorgon bitti och jobba, var inget som satte ett leende på mina läppar, det gav mig snarare en liten släng av ångest. Menmen, det är inte hela världen. Det ger klirr i kassan och dagarna går förhoppningsvis rätt så fort. Hela fredagen gick superfort i alla fall :)

Jag är lite sömnig, men blev lite besviken och irriterad när jag gick och lade mig, och jag blev mer och mer irriterad ju längre jag låg där, så nu sitter jag här med ett avsnitt Frasier och lite kall Fanta. I fredags höllt jag på att glömma att jag skulle stiga upp, och var nära på att försova mig. Lets hope history doesnt repeat itself :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0