Elastisk linda

Mina folkes var så snälla igår, att de köpte en elastisk linda till mitt knä. Stödstrumpan jag fick låna av pappa vart lite stor och verkade inte göra någon nytta alls. Lindade om mitt knä för en stund sedan, och satte på strumpan igen och nu har mitt knä verkligen stöd!! Jag tror inte att jag har lindat för hårt, för så känns det inte. Däremot kan jag inte sitta med benet böjt för lindan är ivägen vilket är perfekt! Det är det jag har problem med också, viker in mitt ben under mig och sen kan jag knappt räta ut det igen, så ont det gör.
Får se om det gör skillnad imorgon då det är dags för jobb igen. Man kan ju alltid hoppas, för det är då det är som värst.

Annars då? Jag efteranmälde mig till två kurser på Lunds Universitet, som jag hoppas att jag kommer in på, och kan läsa. Det är halvfart på den ena, och 25% på den andra har jag för mig, så det borde ju gå att få ihop med praktiken och jobb. Hoppas jag, för det hade varit himla bra och roligt om jag kunde läsa dessa två kurser. Inte så kul att behöva vänta ett halvår till.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0