En liten humör-svacka

Det var ju rent för jävligt vad mitt humör har spårat ut idag. Det började lite grann igår, men jag höllt mig sysselsatt med hjärtats syskonbarn och lillebror. Det var en trevlig dag.
Idag, å andra sidan, är verkligen inte trevlig. Det börjar med att jag får svälta, och jag svälter än. Jag är verkligen JÄTTEhungrig. Jag skulle i helgen ha slängt iväg ett sms till kära syster och försökt bjuda in mig själv på middag där, men senil som jag är så har jag gång på gång glömt det, och nu är det verkligen alldeles för sent. Lite synd faktiskt, annars hade det suttit fint med lite hemlagad mat nu.

Är ledig från jobb idag, vilket är skönt, fast samtidigt ändå inte, för folk passar på att utnyttja en. Fuck you, säger jag bara..
Det blir en kort arbetsvecka i alla fall, kanske lite kortare än 4 dagar. Jag har fått på schemat att vi skulle till Simrishamn på onsdag, sen lullade chefen något om att det var imorgon. Kan ju alltid hoppas på att morgondagen är tom och så har vi helt plötsligt en tre dagars vecka istället.

Igår vart jag och hämtade resten av mina saker hos mitt ex. Det gick fort som tusan, och det tackar vi för. Hittade mina efterlängtade parfymer igen, och vissa försvunna filmer och en massa annat smått och gott. Det var nästan som att gå och handla på nytt :)

Nu ska jag fortsätta sprida galla över världen, och försöka komma på vad jag vill stoppa i kistan. Jag är för envis för mitt eget bästa dock...

Kommentarer
Postat av: Systerdotter

Varför handlar du inte o lagar mat själv? Haha, många inlägg där du alltid är hungrig ju :p

2009-07-13 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0