Flytta till större?

Eventuellt står det en 3a och väntar på oss, och jag måste erkänna att den hade suttit fint. Hyran blir verkligen inte högre än vad jag betalar nu, så det är ingen förlust-affär. Dessutom skulle den visst renoveras lite nu under sommaren, om jag har förstått det rätt. Saken är den, att med tanke på hur svårt det är att få tag i lägenhet idag, så vill jag inte säga upp den jag har nu. Jag tror att det går att hyra ut den i andra hand, om MKB godkänner den som eventuellt ska bo där.
Så vet ni någon som behöver nånstans att bo, så hör av er :p

Annars har jag alldeles för mycket i tankarna för att kunna reda ut det förbannade nystanet.. det är sååå mycket som hänger över mig, som jag inte vet hur jag ska lösa eller ta mig ur. Men det får jag ta, då jag är så dum att jag litar på folk.
LITA ALDRIG PÅ NÅGON! Folk får klara sig själv, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0