Fortsättning följer; Datorjakt

Återigen satte jag mina (idag) svettiga fötter inne på Siba, tillsammans med resten av min svettiga hydda. (Nej jag är inte 154 cm och väger 260 kg, det är bara varmt).
Idag kom vi dock för sent för att det skulle gå att beställa hem en ny dator, då inköpsavdelningen stängde 16.00. Däremot fixade säljaren (den enda bra säljare där är!) så att min dator idag är värd lika mycket som den var när jag köpte den, inte 3.100:- som försäkringsbolaget tyckte. Himla bra faktiskt, jag hade ju knappt använt datorn innan den gick sönder!
I alla fall, blir det inte den rosa från LG, så sluter jag mig än en gång till HP och deras lilla röda, fina sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0