Idag hungrar vi

Jösses, är allt jag har att säga. Idag skulle jag upp klockan 06, och jag somnade faktiskt i någerlunda god tid igår, typ vid tolv. Det var en skön dag dock, om alla dagar hade varit såhär hade varit chill som fan att jobba. Helt ensam, göra allt i sin egen takt och inte bli ihjälstressad av andra idioter vilket resulterar i ett dåligt utfört arbete. It was nice. Imorgon blir det en lite mer human dag, ska vara i Skivarp klockan 09, men det blir nog en heldag. Fast man vet aldrig. Själv på torsdag och fredag igen.

Nu sitter jag här, utan mat i magen som vanligt, men vad ska man göra? Vet inte vad jag vill äta heller, så det är inte så lätt att göda mig då :p

Jag lyfte mig i fem minuter för att kika på en biffig liten hund, när jag kom tillbaka glömde jag vad jag skulle skriva.. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0