Klockren kommentar

Imorse rensade jag min väska lite, tyckte den vägde alldeles för mycket. Jag möblerade om i den, packade ner datorn, en bok, kalender, solglasögon och lite andra nödvändigheter igen.
När hjärtat sen sitter i vardagsrummet så studerar han min väska som står i hallen och frågar "Hjärtat, vad har du i din väska egentligen..? Den är verkligen fullpackad..!" Jag försvarade mig med att jag måste ha nåt att göra ifall jag skulle få tråkigt, för det finns inget värre än att vara uttråkad. Han bara "Kan du inte gå ut utan väska nångång? Bara sådär? .... Okej, jag ser paniken i dina ögon, du behöver inte :)".
Haha, I'm a baglady! Det är ju inte alls jag i ett nötskal heller.. packar ner allt man äger och har, utifall att..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0