Lätt som en fjäder

När jag slipper oroa mig över hur jag ska överleva ekonomiskt, så fungerar min mage utan problem. När jag slipper gå till ett jobb som jag tydligen vantrivs med (utan att jag visste om det), så fungerar magen felfritt. När jag slutade på gatuköket, slutade även min mage hålla på och krångla. Den är fortfarande opålitlig, men nu i helt andra sammanhang. Fortfarande vid stress och sådant, men den har ändå blivit bättre.
Jobb går bra för övrigt, det är inte så mycket att göra, men det blir några timmar om dagen, och tillsammans med mitt studielån så passar det perfekt. Dock vet jag inte hur jag ska göra när praktiken sätter igång.. meningen är att den ska vara på 25h/vecka, men de på avdelningen har tydligen fått för sig att jag ska gå på heltid. Ändrar schemat sig till 25 timmar så hinner jag jobba samtidigt, och då är allt bra :)

Imorgon är det ett pass på 4 timmar i Svedala som gäller, sen är det helg och jag kan få sova ut :) Kära lilla familjen åker till Tyskland imorgon, och jag bad dom köpa hem lite cider till mig. Hopefully they do :)

Nu ska vi snart iväg till Lödde, och jag ska fortsätta organisera min kalender.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0