Sitter och filar lite..

Kom åter på tankar om att starta mitt eget företag. Eller ja, inte åter, för tanken har funnits där ett tag. Däremot återkom tanken på VAD jag i så fall skulle syssla med. Det jag har i tankarna nu, har funnits där en gång tidigare, men det försvann någonstans på vägen.
Det är inget som kommer att kosta några enorma summor, och det gör inget om man inte har jobb 8 timmar varje dag. Jag kan i godan ro jobba och plugga vid sidan om. Jobbet är på halvtid och skolan är på distans, så det finns ju utrymme för ett tredje projekt också. Tur att man har fadern som redan har startat sin eget företag som kan hjälpa en lite på traven, med diverse saker.
Men vi får helt enkelt se hur det går, jag hoppas ju på det bästa. Självklart :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0