Sliten

Att städa i såhär varmt väder är verkligen ingen höjdare, man blir trött så himla fort, man orkar ingenting och man blir helt förvirrad :o
Imorgon ska jag dock jobba själv, så det blir förhoppningsvis rätt så lugnt och skönt. Det enda problemet är dock att stiga upp på morgonen. Jag verkligen hatar det, och imorgon börjar jag 7.15. Imorse låg jag så skönt och sov på Milton, han är den ultimata huvudkudden, och så luktar han så mysigt också :)

Idag ska jag förhoppningsvis köpa mig ett par skor jag kan jobba i. De andra båda paren jag hade har blivit stulna. Vem fan stjäler sketna plastskor?!

Isch, vad jag är trött.. sitter här och väntar på hjärtat och hans bekanta eller vad det nu är, att de ska pilla av katalysatorn på Opeln, så den slutar låta så förbannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0