Tummen ner

Gårkvällen och en del av morgonen idag, får ett fett Tummen ner! Sånt är bara slöseri med energi och gott humör.

Igår jobbade jag första dagen på nya jobbet. Vi skulle till Höör och städa, och till Höör hittar man ju (Skånes Djurpark ju!). Väl där, var det lite svårare. Körde förbi ena gatan två gånger för att skylten med gatnamnet satt helt långt inne, och satt fel till så man såg inte det från den andra vägen. Det blev klyddigt och kringelikrokigt, men till slut var vi framme i alla fall. Gudafin utsikt från framsidan av huset, och bara grönt runt om alltihopa. Invärtes vart det dock lite värre. Det är omöjligt att göra rent i ett gammalt hus där allt är slitet. Dammfritt blev det i alla fall. När vi sen skulle hem igen, så visade det sig, att istället för att köra in på den vägen vi letade efter från början, var det bara att köra rakt fram hela tiden och sen ta till höger. Vad fan sysslar Eniro med liksom? Bojkotta den skiten.

Idag skulle vi egentligen åkt till Tosselilla men det blev inte så, folk var för trötta och kom inte upp ur sängen, inklusive mig själv. Kanske blir det imorgon istället.
Så för att fördriva tiden idag, det som är kvar av dagen, ska vi åka på jakt efter en AC och förhoppningsvis köpa mig en ny dator. Jag orkar inte vänta längre!! Det är bara mellanskillnaden som ska betalas, så det blir ingen dyr dator :p
Och vad är att föredra? En Xbox 360 eller Playstation 3? Xboxen har ju sååå många fler spel...

Ska jag ta och duscha en gång till eller? Började svettas som tusan när jag skulle torka mig. Men jag gnäller inte!! VI HAR SOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0