Vad hände nu?

Helt plötsligt kom den där jobbiga värmen igen, från ingenstans? Jag har dragit på mig ett lager kläder till, vissa dagar, och imorse vart det lite småkyligt. Nu å andra sidan håller man på att dö av värmeslag. Men man ska väl inte klaga, får väl skylla sig själv lite som inte håller sig uppdaterad ang. vädret. Hade jag gjort det, hade jag inte varit smält nu :)

Det var en kort dag idag, men det är skönt. Imorse när klockan ringde så var jag verkligen helt jävla väck! Jag visste inte vart jag var någonstans, vilken dag det var eller hur mycket klockan var. Någonstans långt bak i huvudet tänkte jag "Yes, det är inget jobb idag, jag kan fortsätta sova!" Sen insåg jag att så var inte fallet, fick snooza fem minuter till så jag kunde vakna till, och sedan stiga upp. Usch.
Nu ska jag nog snart hem och sova några timmar, innan det är dags för hamnen och tävling ikväll.

Mitt ex ställer ju till det en massa för sig, springer runt med en massa "farliga" ligor och låtsas vara jättetuff och farlig. När det sen kommer till kritan, så känner hjärtat folk som i sin tur känner detta ligafolk väl, och så har allt vänt sig till hjärtats fördel. Vad som händer med exet återstår att se. Han får väl lära sig att sluta springa och snacka så mycket skit. Idiot.

Jag är veeeeeerkligen jättetrött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0