Diamonds are forever

Diamonds are forever
Theyr'e all I need to please me
They can stimulate and tease me
They wont leave in the night, have no fear that they might
Desert me

Och folk fnissar åt mig och min 'besatthet' av blingbling. Ni ser själv att det bara för gott med sig :p

Haha, tittar man in i mitt sovrummet så är allt bara en enda röra av missmatch :p Det enda som matchar är väl färgen på fondväggen och mina gardiner, som förresten släpper in waay too much ljus. Fastän de hänger där så ser rummet fortfarande naket ut, de fyller inte riktigt sin "gardin-uppgift". Jag äääääälskar mitt stjärn-påslakan till mitt mega-täcke. Ett dubbeltäcke, som är menat för två i en dubbelsäng, använder jag själv. Det är dessutom jättetjockt, jag orkar knappt bära det :p Men jag älskar det. Att sova där med mina stjärnor så känns det som att man är i himlen. Men det är jag ju. Oh, och så vill jag ha såna där fina självlysande stjärnor i taket också. Och ja, jag är 5 år gammal!
I vilket fall som.. nu har jag ett ljusblått påslakan, det andra täcket har blivit grönt och där är fyra olika färger på kuddarna :p Huvudsaken är att man sover gott, och det gör jag verkligen. Och det är ingen som har i mitt sovrum att göra.

Jag måste lära mig att bli starkare. Ska det vara så jävla svårt? Svar ja. Om ens hjärta hålls av en annan människa, så hårt att fingrarna pulserar i takt med hjärtslagen, då är det verkligen så jävla svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0